Hejo! Dzisiaj dzień był (nie)zwykły <3 Najpierw poszłam z +Nikola Garcarz do kościoła, gdzie spotkałyśmy Natalę (moja stara znajoma) i zaczęłyśmy się wygłupiać, aż ksiądz na nas spoglądał xd Potem wybrałyśmy się do KFC gdzie kupiłyśmy se Krushery (nwm jak to się pisze xd)
Po ich wypiciu poszłyśmy na taki plac, gdzie jest Zjazd Tyrolski, ale zamiast ,,szelek'' jest taki dysk:
tyle że gumowy i na łańcuchu, 2 zjeżdżalnie, mostek, rura, boisko do siatki i nogi, sprzęty do ćwiczeń itd. Spotkałyśmy tam moich ziomów, czyli Wiktora i Matiego i zaczęłyśmy grać z nimi najpierw w siate, a potem w kosza. Po ,,spaleniu zbędnych kalorii'' Nikolcia wpadła na pomysł, żeby porobić zdjęcia na bloga, więc zrobiłyśmy kilka zdjęć na placu (Jej telefonem, więc nie dodam ;c), potem w tunelu np. takie:
Hehs^^ Ładne? Mi się podobają tylko Nikoli xd Po drodze do domu zobaczyłyśmy efekt pracy pani, które grabi liście, więc jak to my nie mogłyśmy tego zostawić tak, jak było xd :
Będę fotografę! xd No dobra, to tyle na dzisiaj + postu postaram się dodawać codziennie-co 2 dni ;* Papa <3
















Fajnyy ;) ;**
OdpowiedzUsuń