wtorek, 29 października 2013

;*





No hei <3 Dzisiaj mieliśmy Niemiecki w szkole i :

-kolega połamał 2 krzesła ;O xd
-najpierw za ,,gadanie'' pani przesadziła moją koleżanke a potem mnie do niej i było gorzej,niż na początku xd
-chlapaliśmy się wodą z Emą i Maksem <3
-napisałam na tablicy ,,KUPA'' a pani do mnie, że jakich ja niecenzuralnych słów używam i żebym jej dała dzienniczek, a jak nie to sobie porozmawamy z panią dyrektor ;O
-były jajca <3

Haha^^ I jak tu Ich nie kochać? 



Na zdj: (od lewej) widać sweter w paski Majki, Paulina, Maks i Agatka <3
Chciałabym poruszyć temat cięcia się....



Uważam, że to nie jest wyjście z ŻADNEJ sytuacji....Szczerze powiem, że RAZ cię przecięłam, ale chciałam poprostu zobaczy, jak to jest....Nie mam zamiaru tego więcej robić...Zresztą żałuję, że to zrobiłam, ponieważ blizna zostaje na bardzo długo/całe życie. Jeśli macie problemy możecie mi napisać np. na asku @KeepCalmAndBeKevin a ja postaram się wam pomóc :) Ale BŁAGAM nie róbcie tego, jeżeli kiedykolwiek robiliście ;c Jak na razie to to wszystko na ten temat, a jutro postaram się dokończyć ten temat ;> To do jutra, papa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz